Podstawowe cechy platformy TRistan:

imageTechnologia klient – serwer umożliwia prace wielostanowiskową. Aplikacja klienta działa na systemie operacyjnym Windows 2000/XP/Vista. Serwer danych pod kontrolą darmowego systemu Linux wraz z darmową bazą danych MySQL lub PostgreSQL minimalizują koszty z zachowaniem wysokiej wydajności i bezawaryjności. Wykorzystane w niej mechanizmy nie tylko mocniej integrują system, ale również umożliwiają szybszy dostęp do danych, większą elastyczność w prezentowaniu zestawień i raportów oraz zwiększenie bezpieczeństwa danych przechowywanych w systemach.

Wspólna baza danych dla wszystkich produktów pakietu. Dane wpisane w jednym programie są natychmiast dostępne w pozostałych programach platformy. Dzięki temu informacje wprowadzone w obrębie jednego z modułów systemu natychmiast dostępne są dla pozostałych, zwiększając tym samym szybkość i efektywność pracy z programem.

Ergonomia i personalizacja interfejsu. Platforma pozwala na szybką przebudowę interfejsu pod względem wyglądu jaki i funkcjonalności.

Modyfikacje i parametryzacja platformy. Dość istotnym elementem dobrego systemu informatycznego jest możliwość jego pełnej modyfikacji i parametryzacji. Dzięki swej elastyczności, nasza platforma umożliwia dokładne dostosowanie oprogramowania do rzeczywistych procesów w przedsiębiorstwie - począwszy od wyglądu stanowiska pracy w systemie, a skończywszy na najbardziej złożonych operacjach księgowych czy tworzeniu nowych funkcjonalności. Taka budowa platformy to duża swoboda użytkowania, pozwalająca na w miarę bezstresową adaptację użytkowników jak i funkcjonalności w systemie, a jednocześnie podnosi komfort pracy wszystkich użytkowników.

Integracja elektroniczna i importy danych. System umożliwia szybką integrację pakietu z innymi programami działającymi w firmie z założenia platforma TRistan ma spełniać role integratora danych. Możliwy jest zarówno import, jak i eksport danych praktycznie do każdej bazy danych.

image
Główne okno Platformy TRistan z lewej strony widać dostępne moduły.

Wdrażanie Platformy TRistan. Wdrożenie tak złożonej platformy informatycznej to proces pracochłonny i skomplikowany. Aby zagwarantować zakończenie przedsięwzięcia pełnym sukcesem proces wdrożenia można podzielić na następujące etapy:

Analiza wymagań klienta. Ma na celu opracowanie planu modyfikacji oprogramowania w celu dopasowania systemu do indywidualnych potrzeb klienta. Wynikiem analizy jest Dokument Analizy Przedwrożeniowej (DAP) który zawiera dokładny opis wymaganych funkcjonalności oraz harmonogram wdrożenia. Na podstawie tych danych kierownictwo może podjąć w pełni świadomą decyzję o zakupie licencji i wdrożeniu rozwiązania.

Parametryzacja Platformy. Zespół następujących po sobie działań mających na celu dostarczenie firmie w pełni funkcjonalny system zmodyfikowany na podstawie DAP. Obejmuje takie etapy jak: modyfikacje oprogramowania, instalacja i konfiguracja, migracja danych oraz testy całości przy jednoczesnym prowadzeniu szkoleń personelu.

Instalacja i Oddanie systemu do użytku. W asyście naszych analityków następuje uruchomienie systemu z zachowaniem pełnej gotowości serwisowej. W trakcje asysty często są przeprowadzane dodatkowe szkolenia oraz drobne modyfikacje i poprawki systemu. Proces zostaje zakończony podpisaniem protokołu przekazania gotowego systemu do eksploatacji.

Jako autor i producent platformy jesteśmy w stanie spełnić nawet najbardziej wyszukane potrzeby informatyczne klienta z zakresu wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. Każdy klient może oczekiwać własnej wersji programu dostosowanej do jego potrzeb. Za pomocą mechanizmu „wtyczek” jak i szerokiego systemu importów i eksportów można tworzyć dodatkowe funkcjonalności. Platforma umożliwia szybką integrację z innymi programami działającymi w firmie. Możliwy jest zarówno import, jak i eksport danych praktycznie, do każdej bazy danych.

Podstawowe moduły

Elektroniczny Przewodnik Użytkownika Systemu

Zestawienie przedstawia wszystkie możliwe moduły platformy.

Więcej informacji...
 

Pomoc Techniczna

wszelkie pytania prosimy kierować :



    TRon
    ul. Czajkowskiego 75
    51-147 Wrocław
    tel./fax 071 785 46 52
    tron@tron.net.pl
    www.tron.net.pl