Kontakt

ul. Ołbińska 19
50-233 Wrocław
tel. +48 606 674 128
tel./fax +48 71 740 00 02
tron@tron.net.pl
www.tron.net.pl

 

Katalog SEO

Katalog Stron WWW

Katalog stron

Oprogramowanie dla Aptek

  

Kalkulator Promocyjnej Oferty Systemu Tristan 2010

Przedstawiamy Państwu aktualny cennik systemu TRistan w wersji pełnej. Poniższy obrazek przedstawia zestawienie cen dla 1 licencji w zależności od Opcji (kliknij obrazek aby powiększyć):

 

Kalkulator w wersji interaktywnej wymaga Microsoft Excel lub Open Ofiffce Calc
POBIERZ KALKULATOR W WERSJI DLA Excela - Calca

 

Opcja 1 - Licencja jednorazowo płatna przy zakupie. Wsparcie techniczne GWARANCYJNE:
W zakresie gwarancji będzie leżało usuwanie wad dostarczonego oprogramowania. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja biegnie dalej przedłużona o czas naprawy. Czas trwania gwarancji 24 miesiące.
Koszty prac/wdrożenia/usług 1RD* = 1400 netto

Opcja 2 - Licencja odnawialna - w kolejnych latach płatna 50%. Wsparcie techniczne STANDARD:
Czas reakcji na zgłoszenie 2 godziny. W przypadku Awarii oprogramowania uszkodzenie usuwane będzie w ciągu 48 godzin, od momentu reakcji serwisu. Dodatkowo usługa zdalnego wsparcia technicznego świadczona będzie za pośrednictwem telefonu lub kanałów elektronicznych - kompetentny pracownik infolinii bardzo często jest w stanie rozwiązać problem telefonicznie lub zdalnie logując się na serwer lub instruując przeszkolonego pracownika po Państwa stronie. Jeżeli powyższe działania nie odniosą skutku na miejscu pojawi się nasz pracownik. Gwarancja w wersji standard trwa 36 miesięcy.

Koszty prac/wdrożenia/usług 1RD* = 1100 netto

Opcja 3 - Licencja odnawialna w kolejnych latach płatna tak samo. Wsparcie techniczne ROZSZERZONE:
Czas reakcji na zgłoszenie 1 godzina. W przypadku Awarii oprogramowania uszkodzenie usuwane będzie w ciągu 24 godzin, od momentu reakcji serwisu. Dodatkowo usługa zdalnego wsparcia technicznego świadczona będzie za pośrednictwem telefonu lub kanałów elektronicznych - kompetentny pracownik infolinii bardzo często jest w stanie rozwiązać problem telefonicznie lub zdalnie logując się na serwer lub instruując przeszkolonego pracownika po Państwa stronie. Jeżeli powyższe działania nie odniosą skutku na miejscu pojawi się nasz pracownik. Wsparcie techniczne w siedzibie klienta, w zakres którego wchodzą prace gwarancyjne, szkolenia i asysty oraz pomoc przy wdrożeniu nowych projektów. Nasi specjaliści odwiedzą Państwa firmę i doradzą jakie rozwiązania programowe i sprzętowe przyniosą najlepsze korzyści Państwa firmie. Gwarancja w wersji rozszerzonej trwa 60 miesięcy.
Koszty prac/wdrożenia/usług 1RD* = 800 netto


*1RD = oznacza 1 roboczo dzień (8 godzin)

Na naszej stronie są używane pliki cookie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie wyrażasz zgodę na ich korzystanie. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej. Zamknij [X]